lördag 14 april 2012

Morgonpass

Vaknade tidigt i morse, letade efter telefonen i mörkret medan jag fortfarande halvsov. Hittade tillslut telefonen och såg att klockan var 04:24(!) Nej aldrig i livet tänkte jag ! Gick och la mig igen och somnade om till 8:30 och då var det bara att kliva upp. Laddade upp med EAA och drog till gymmet för att plåga mig igenom 45 minuter cardio.

Jag har aldrig gillat Crosstrainern men jag tänkte att jag skulle ge den en chans så jag gjorde det. Ja det var ganska jobbigt men efter ca 10 minuter fick jag riktigt ont i höfterna, inte van att vicka på höften antar jag haha. Så jag bytte till Cykeln som alltid funkar bra ! :) Pinnade på bra dom sista 35 minuterna och fick upp bra flås.
Nu ligger även frukosten i magen, dagens frukost blev 2 gröttallrikar, 3 grovmackor med skinka och keso och en "portion" Carbonox :)



Morgonfrilla here we go ! 


Nu ska jag fortsätta vräka i mig mat och ladda inför ett andra pass som jag planerar ske kring 4-5 tiden. 

Ni kan nu även följa mig på Twitter; MattiasF5 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar