lördag 28 april 2012

Basövningar !

Idag sov jag till 13:10(!!) Mycket länge sen jag sov ca 11 timmar ! Igår blev det ingen träning eftersom jag har känt mig lite snuvig dom senaste dagarna. Så igår tog jag en vilodag och idag känns det faktiskt mycket bättre !
Ätit frukost, lunch och middag på ca 2 timmar. Yes man måste ha bensin i tanken när man ska köra tunga basövningar ! Idag blir det dock inga benböj, det kommer ej bli några benböj på två veckor framöver. Istället kommer det bli benpress i två veckor.

Vaktmästaren här på skolan jobbar äntligen på att bygga en riktig chins ställning efter förfrågan utav mig. Känns bra att få en riktig chins stång istället för en sådan som man monterar innanför en dörr ! Inte ultimat att slå i armbågarna i dörr karmen när man är halvvägs upp ! Så jag hoppas på att den nya kommer upp så fort som möjligt för det börjar dra ihop sig nu, snart 6/6 !

Tiden går fort och tid är något man varken kan köpa eller köpa tillbaka så man måste ta tillvara på den! Ge allt på varenda träningspass och få ut maximalt utifrån varje pass !
Så därför kan jag ej sitta här längre utan nu ska jag göra mig i ordning för gymmet !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar