torsdag 12 april 2012

Det går bra nu!

Just nu går allting bara så j-vla bra ! Dom senaste veckorna har jag känt mig extra stark, orkat extra mycket och haft extra mycket träningsvärk :D Vad kan man säga, träningen går bara så himla bra just nu. Suttit och kollat på gamla formbilder och jämfört med dagens form och oj oj vilken skillnad ! Känner det även i gymmet. Är så taggad på att slå mitt personbästa på tävling 6/6 ! Siktar på att öka med 15-20 reps sen förra tävlingen.

Fortsätter träningen såhär bra så ska det nog inte vara några problem!

Igår hade jag en välbehövlig vilodag, har haft brutal träningsvärk i både biceps och vader dom senaste dagarna men då vet man att man presterat på gymmet ! :)

Idag har jag kört rygg och axlar, helt klart mitt favoritpass just nu !

Latsdrag
Smala pullups
Enarms hantellrodd på bänk
Sittande hantelpress
Drag till bröstet
Axelpress med stång
Hantellyft åt sidan liggandes på lutande bänk

Sjukt bra pass från första till sista reppen ! Ville som vanligt bara fortsätta men jag får vänta till i morgon då jag får kasta mig över vikterna igen! :)

Ryggen som har vart en av mina svagare muskelgrupper är nu en utav dom starkare faktiskt. Skönt att både se och känna resultat ! :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar