tisdag 17 april 2012

Ben & vader

Tillbaka i skolan och tillbaka till fasta rutiner. Känns faktiskt riktigt bra ! I morse ringde väckarklockan 07:30 och då var det bara att kliva upp. Göra sig i ordning för skola, svara på några mail sen var det dags för frukost. Blev det vanliga, en gröttalrik, fil & flingor, tre grovmackor med leverpastej och en kopp kaffe :) Riktigt stadig start på dagen. Var mätt ända fram till lunch men jag käkade ändå biffar och mos, det var ingen tio-poängs lunch men men..

Slutade tidigt idag så jag gick hem och vilade ett tag för att sen tagga gym!! Tränade som vanligt med Claes. En kille som också tränar riktigt hårt, där har man verkligen sett framsteg !
Idag skulle jag plåga ben & vader medan Claes körde rygg och mage. Hann inte riktigt med övningarna han körde eftersom jag var så inne i mina egna.

Squatjumps
Utfallshopp
Enbens tåhopp, sjukt jobbig övning måste jag säga !
Tåhävningar i trappa
Benpress

Det blev några övningar som byttes ut idag till andra då jag kände utav knät lite. Bättre att avbryta medan man fortfarande kan. Kände mig ganska så seg idag faktiskt. Gårdagen gick ganska segt också faktiskt, kan det bero på att min Soul ripper är slut ?

Nu ska jag plugga lite kring mikroorganisker, infektionssjukdomar och imunförsvaret. Jippie...! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar