torsdag 26 januari 2012

Tung Torsdag

Torsdag brukar var en bra dag men idag var en riktigt dålig dag faktiskt. Fick inte mycket sömn inatt så jag gick och la mig och sov en timme efter jag käkat frukost. Tur jag började först 10:15 det hjälpte väll lite kanske..I alla fall, hade vilodag igår vilket kändes bra och välbehövligt. Har fortfarande träningsvärk i magen efter Måndagens sjukt tunga pass ! Nu sitter jag på rummet igen med mat i magen och dagens träningspass är avklarat :) Rygg och baksida lår. Körde på med bekanta övningar när det gällde rygg men när det kom till baksida lår så gick det väldigt dåligt...Fick fantisera ihop en hel del för att kunna köra liggande bencurls. Det gick inge bra trots allt tänkande så det blev en väldigt "fin" variant av bencurls..Tur att kameran var hemma för det var ingen fager syn! Jag måste börja kolla på andra övningar för det funkade inte bra idag. Plus att humöret inte var på topp, men sådana dagar måste ju tydligen också finnas. I morgon blir en bättre dag ! :)

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar