tisdag 10 januari 2012

Ännu en provträning !

Jag har fortfarande svårt för att bestämma vilket gym jag ska börja träna på när jag flyttar tillbaka till Umeå. Alla har sina för och nackdelar ! Så idag blev det en provträning på Tenton City. Blev lite förvirrad i början av alla våningar och rum men det gick bra tillslut :D Idag fick det bli Bröst, biceps och lite nacke. Fick bra pump speciellt i bröst! Provade att stå rak i ryggen när jag körde Shrugs istället för att stå lite framåtlutad (som jag brukar köra shrugs) Det kändes ganska bra faktiskt. Jag saknar dock min PWO, känner stor skillnad när jag är utan den! :/ Men i morgon åker jag tillbaka till Skellefteå och då får jag äntligen använda mig av den igen :) Jag hann även med att shoppa ett nytt träningslinne idag. Nu ska jag skriva klart i min träningsdagbok sen bara softa framför tv,n :)

Bjuder på en träningsbild i mitt nya linne från Dcore 


1 kommentar: