tisdag 17 juli 2012

Virrpanna !!

Idag har jag varit ledig så jag tog sovmorgon till halv 10 och for sedan direkt ner på stan för att köpa en ny kylare till min dator som gått alldeles för varm.

Hittade kylaren jag var ute efter, betalade och cyklade nöjd hemåt. Väl hemma vid montering så visar det sig att fläkten omöjligt kommer passa om jag inte gjorde extrem modifiering !

Försökte i någon timme sedan gav jag upp för chassit är inte gjord för den sortens kylare...Åkte tillbaka till butiken och det slutade med att jag beställde ett nytt chassi. Hoppas leveranstiden inte är allt för lång bara !  Inte lika nöjd längre men nu såhär efteråt känns det ändå bra och behövligt. For sedan hem och käkade sen bar det av till gymet.

När jag kommer fram till gymet upptäcker jag att jag glömt både carbonox och aminosyror. Virrpanna ! Aja körde på ändå och fick till ett hyffsat pass. Kände mig inte riktigt lika pigg som jag brukar vara. I morgon blir en bättre dag ! Nu ska jag städa lite sedan bara vila !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar