torsdag 12 juli 2012

Att lyssna på kroppen

Är ju något man brukar kunna höra lite nu och då. Och det är precis vad jag tänker göra idag ! På grund av ändrade arbetstider i sista stund så har jag fått för lite sömn för att tänka tanken på gym.

För att träna hårt och sedan inte äta ordentligt och sova 4 timmar. Det funkar inte !

Det är något jag är väldigt noggran med faktiskt. Har jag inte fått tillräckligt med sömn så känner jag av det direkt vid eftermiddagen. Så idag känner jag att jag tar ut en extra vilodag, det känns inte kul men jag får tänka steget längre och fundera på hur mycket jag egentligen kommer få ut av passet och hur bra jag kommer kunna prestera när jag sovit för lite ?

Så istället för att gyma så blir det fiske ikväll. Hoppas på att fiskarna är hungriga ikväll ! :)

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar