fredag 6 juli 2012

Helg !

Äntligen helg och 2 dagars ledighet ifrån jobbet !

Mer tid åt träning, fick nytt träningsschema igår och det såg minst sagt brutalt ut !! Men jag ser det hellre som en utmaning ! :)

Ser fram emot att få testa dessa nya "6-2" set då första setet är 6 reps, dom andra 5 är ner till 2 reps och med en viktökning för varje set (!!!) med 30 sek vila mellan.  

Med nytt schema följer även nya övningar så man inte låter muskelminnet få för mycket tid på sig ! :)
Kommer göra några utvärderingar kring dessa nya övningar som jag faktiskt tror jag håller som en hemlighet ett tag :D

Idag har det varit underbart väder och det är fortfarande det, så jag unnade mig faktiskt en glass och lite dryck nu efter jobbet. Men nu ska jag ut igen för det har varit dåligt med sådana här fina dagar här uppe i Norrland ! Så nu blir det på med solskyddskräm och sola ett tag till !




Tjing !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar