söndag 8 juli 2012

No pain no gain !

Igår kväll blev det sent ! Fastnade vid serier och filmer och helt plötsligt var klockan helt enkelt alldeles för mycket. Så jag var ruskigt trött i morse när klockan ringde, jag kommer knappt ihåg att jag var uppe klockan 8 i morse och tog diverse tillskott...Då är man trött...Gick och somnade om till 10:30. Skönt med sovmorgon men samtidigt inte bra att sova bort så mycket utav dagen.

Idag så står det egentligen 45 minuter cardio på schemat men jag är inte sugen på cardio, jag är mer sugen på att köra ett ordentligt pass bland hantlarna och skivstängerna ! Jag har suttit och kikat över det nya vecko schemat och jag känner mig sugen på att köra Torsdags passet idag som innehåller fram och baksida lår och vader ! Efter att jag kollade på fitnessfive finalen igår så känner jag att det är dags att slänga in en ännu högre växel på gymet !

Visst det är ganska lång tid kvar till nästa tävling här i Umeå men det är mycket som jag ska få ordning på ! Axeln som jag kan känna av ibland när det kommer till bänkpress och dips. Knät som jag kan känna utav när jag kör benböj. Men jag kommer inte låta det stoppa mig ! Bokar nog in någon tid hos någon som kan kolla upp både knä och axel och får se vad dom säger. Tills dess kommer jag köra på hårt så länge det inte gör allt för ont !





Nu ska jag ta tag i denna Söndag och börja röra mig emot gymet !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar