lördag 21 juli 2012

No preload

Då var dom sista kapslarna utav No preload slut.


Jag har nu provat en del olika pre wourkout produkter och alla har gett olika "effekter"

Dom första 5-10 passen med No preload var helt utom kontroll ! Fick ruskigt bra fokus och kände en ökning på både uthållighet och styrka. Efter cirka 15 pass och framåt så minskade effekten utav den lite. Fick inte samma extrema fokus som jag fick i början. Men jag kände fortfarande utav den.

Vi reagerar alla olika på olika tillskott men jag tror att för just mig så skulle det nog passat bäst att köra med No preload en period sen gå en period utan sen börja använda den igen. Jag fick aldrig några "stickningar" utav den vilket är ett plus eftersom jag tycker att det kan vara väldigt irriterande ! 

Ska jag betygsätta så ger jag No preload en svag 4 av 5 hantlar !

Hade den gett mig samma extrema effekt varje pass så hade jag nog kunnat ge den en stark 4a !  

Detta är hur just jag reagerade och vilken effekt No preload gav mig.   
Kommer jag köpa No preload igen ? Inte just nu ! Jag kommer prova någon annan PWO först, sedan kanske gå tillbaka till No preload och använda den i perioder.



  

1 kommentar:

  1. Sv: Tack Matte!

    Känns kul att börja komma igång med träningen igen :)

    SvaraRadera