söndag 15 juli 2012

Mycket som händer just nu

Helgen har jag spenderat 13 mil ut i skogen hos Mormor och Morfar. Så det har inte blivit mycket träning i helgen utan jag har bara tagit det lugnt och vilat upp mig lite grann. Det blev väll inte riktigt så mycket fiske som vi hade planerat pga det riktigt dåliga vädret !

Men nu är jag tillbaka i Umeå har varit och kört ett biceps, rygg & axelpass. Jag var full av energi efter att ha vilat i 3 dagar ! Så dagens pass blev ett utav dom bättre på länge ! Man är lite utav en lonely wolf nu när man pluggar in musiken och bara kör! Men jag saknar ändå mina gamla gympolare Claes och Evelina !

I veckan fick vi i teamet veta utav Madeleine att vi fått ännu en ny sponsor. Den nya sponsoren är ingen mindre än Therese Svedbom som har jobbat som nagelteknolog i 7,5 år ! Therese håller till 3 mil söder om Jönköping. Tjejerna i teamet kommer garanterat ha dom snyggaste naglarna på scenen i år !

Bara ett utav många väldigt snygga naglar Therese gjort.

Ni hittar fler bilder på hennes Facebook !



Planering inför teamträff och Fitness festivalen som är i December är också i full gång ! Ja, det gäller att vara ute i tid :)  Ska bli roligt att träffa gänget igen! Speciellt nu när två nya tillkommit.
Kristin Simonsson och Peter Cederroth, välkomna i teamet ! :)

Nu är även en ny team overall påväg till mig ! :D Kommer bli sjukt nice !

 Nu ska jag slå på en film och lägga mig i soffan !

Tjing  

1 kommentar: