måndag 12 mars 2012

Stockholm och fotografering

Nu har jag landat i Umeå, eller ja flyget landade halv 10 men nu äntligen har jag landat i soffan!
Tänkte utvärdera helgen i Stockholm lite grann! :)

Teamet har i Lördags fått blivit fotograderade utav Binniam Eskender. En riktigt duktig och trevlig fotograf som verkligen brinner för det han gör! Det blev en ganska så intensiv dag då vi skulle plåtas både i studio, utomhus och på gymmet World Class Nybroplan. Vi började i studion där det var full fart. Kedjor, rep, strykjärn och hästliniment var inblandat! Enough said...Sedan fick vi snabbt käka innan vi drog vidare och skulle fotas utomhus.

Det blev barfota i riktigt kall blåst, och att vinden blåste rakt igenom träningsbyxorna gjorde inte direkt att jag frös mindre! Men det var bara att gilla läget :) Skönt att solen lyste och värmde lite i alla fall! :) Efter det drog vi till World Class där alla pumpade upp sig och hade valt ut några övningar som vi kände oss bekväma med och ville bli fotograferade under tiden vi gjorde. Binniam var verkligen superduktig !

Klockan 18:00 så var vi klara och då hade några utav oss bokat bord ute på en restaurang som jag inte kommer ihåg namnet på! Vid det laget var man verkligen jättehungrig, men trots det så fick jag ändå inte i mig så mycket mat. Blev mätt redan efter några tuggor. Konstigt konstigt det där...Det var verkligen jättetrevligt att få träffa dom ifrån teamet som kom till Stockholm, lära känna dom lite bättre och prata träning med dom som har samma intresse. Verkligen jättetrevliga allihopa! :)

Allt eftersom kvällen gick så droppade folk iväg då dom hade tåg, flyg, bussar o allt vad det var att passa så Lördagen gick mot sitt slut. Slocknade direkt när jag la mig i sängen där jag sov i helgen!! Var så sjukt trött.

På Söndag så drog jag och Madeleine  ner till World Class igen, jag körde ett ganska lugnt styrkepass, låg på ungefär 15 repsare igenom alla övningar. Kände att jag var lite seg i kroppen efter Lördagen.

Sen blev det bara lugnt efter det, sov hos en kompis på Söndag natt, och sen var det bara upp halv 6 i morse (brukar aldrig kliva upp så tidigt annars) då var man också lagomt seg. Tog mig till Arlanda tillslut och nu ligger jag här hemma i soffan i Umeå igen.

Borta bra men hemma bäst helt enkelt !
Bilder ifrån fotograferingen kommer dyka upp här på bloggen så stay tuned!

Nu ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig.

Tack ännu en gång alla som var med i helgen, det var verkligen superkul! :) Ser redan fram emot nästa träff !

1 kommentar: