måndag 26 mars 2012

Bra början på den nya veckan !

Snart har jag varit hemma i 4 veckor, känns verkligen inte som det. Tiden bara rusar iväg !

Nu har jag bara denna veckan kvar utav min praktik sen åker jag tillbaka till Skellefteå för att återgå till det gamla slitna gymmet. Men jag gillar´t faktiskt !

Idag stod det Bröst & armar på schemat. Var taggad som tusan idag ! Det blev ett långt och tungt pass.

Hantelpress 3x10
Pushups med klapp 3xmax
Pushups med varannan hand på en stepbräda 3x20
Sittande bicepscurls 3x10/sida
Stående hammercurls 3x10/sida
Triceps pushups 3x15
Kick backs med hantel 3x10/sida


Jag är sjukt nöjd med passet ! Kändes som att jag hade hur mycket energi som helst igenom hela passet fastän jag körde på riktigt tungt och satte ett par PB,n ! Ville bara fortsätta när jag hade köttat igenom alla övningar, så mycket energi hade jag idag ! Men jag kände mig nöjd med passet så jag packade ihop grejerna och for hem och käkade rejält ! Nu sitter jag i soffan och känner mig riktigt riktigt nöjd med dagen och ser redan fram emot morgondagens pass ! Känner på mig att detta kommer bli en mycket bra vecka ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar