fredag 3 februari 2012

Disco Fredag !

Fredag och helg igen. Herregud vad tiden går fort, man hinner inte med !
1,5 timme i gymmet idag, axlar och biceps skulle plågas och ordentligt också!

Började med 10 min cykel för att värma upp lite grann.

Bicepscurl med stång med rygg mot väggen 5x max
Idag körde jag på ungefär samma vikt som jag kommer tävla med. Tiden går fort så det är bra att jag börjar kunna prestera på den vikten! Körde riktigt strikta reps idag. Så tävlingslikt som möjligt !

Gick sedan över till hantelcurls 5x 35
Körde tyngre en vad jag brukar göra. Kändes riktigt bra, fick rejält med pump !

Koncentrationscurl över bänk
Nu började det kännas ordentligt i biccarna att man gick ut hårt, men det var bara att fortsätta plåga biccarna!
Var ordentligt slut när jag gick över till axlarna !

Axelpress 4x
Sidolyft 4x

Axeln fungerade bra, kunde dock inte köra igenom axlarna som jag ville. Det blev lite för många skratt mellan mig och Claes :) Men sådana dagar måste ju också få finnas :)


Nu väntar käk och efter det bara ta det lugnt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar