tisdag 21 februari 2012

FET tisdag! 

Blev väckt halv 8 idag av att telefonen ringde och efter det var det inte så värt att försöka somna om. Klev upp, kände träningsvärken i magen! Gjorde mig i ordning för skolan, och då jag var på väg ut genom ytterdörren så kom jag på att jag kanske ska kolla om min granne är vaken så han ej försover sig! Går mot hans dörr, får nästan en hjärtattack av att Evelina står i tvättstugan vilket jag verkligen inte var beredd på så jag gick över till "freezemode" i någon sekund! Tänkte bara "Vad gör du där?!" För vem står där kl 8 på morgonen ? Ja i alla fall, gick och käkade frukost och taggade lektioner. Tick tack klockan gick och det var dags för lunch. Idag bjöds det på Semlor efter maten! :D 
Tick tack, dags för gym! 

Idag plågade jag ben! 

Knöböj 3x 15
Benspark 3x 15
Hack squat 3x 15
Utfall 3x 15
Sittande vadpress 3x 20

Dagens pass gick riktigt tungt, var ganska seg i hela kroppen. Kanske den där semlan som ligger bakom det?! Men jag körde vidare och plågade vader lite extra! :) Jag har nu kört utan både Preworkout, Kreatin och Aminosyror ett tag och jag känner verkligen skillnad. Speciellt när det kommer till PWO,n ! Dags att börja kika efter en ny ! Har även dragit ner liiite på käket, kommer lägga in två konditionspass i veckan nu också och köra två extra pass i veckan fram tills tävling ! Vill bli av med så mycket underhuds % som möjligt !



Standard frulle! :) 



Awesome efterrätt! 




2 kommentarer:

  1. Som sagt, inte menat att skrämma dig Matte. Tur att du återhämtade dig från chocken! Haha

    SvaraRadera