lördag 1 september 2012

Skit väder !

Vaknade först 9 i morse, kollade ut genom fönstret...Regn...Gick och la mig i sängen igen och somnade om till 11 vilket var riktigt härligt !

Steg upp och käkade frukost, nu har jag även ätit lunch och ska snart bege mig mot gymmet, har bara några klunkar kaffe kvar sen hoppar jag upp på cykeln och trotsar vädret !

Att man är lite bitter över vädret kompenseras utav att en ny anställning snart är klar. Varit på några intervjuer i veckan och diskuterat saker hit och dit. Men jag fick ett erbjudande några veckor innan dessa intervjuer. Jag kände att det är det rätta valet bland jobben jag sökte och fick komma på intervju hos, trots det så for jag på intervjuerna. Det är alltid bra att få intervju erfarenhet också :)

Vad det är för jobb jag pratar om som i princip är i lås inom någon vecka kommer jag berätta om lite senare :D

Nu har jag inte tid att sitta här längre, sista klunken kaffe är i magen och nu ska hundarna bara släppas ut en snabb sväng sen blir det gymmet och svettas !

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar