söndag 23 september 2012

Nöter teknik

Vaknade ovanligt tidigt i morse och blev ännu en gång påmind om min brutala träningsvärk som jag har i vaderna ! Dropset, jepp kommer helt klart fortsätta köra det ! 

Idag var det egentligen planerat att jag skulle fara ut och springa men med den träningsvärken som jag har just nu så bestämde jag mig för att fara till gymet med pappa och nöta lite teknik och lite magövningar. 

Kändes väldigt tungt att fara till gymet men när jag väl var där så gick det bra !   

Idag blev det marklyft, ryggrullningar, en armsrodd på bänk, russian twist och crunches i maskin.
Körde extremt lätt idag och nötte som sagt bara teknik förutom magövningarna. 

Nu ligger laxpajen i magen och nu ska jag slå på en film och bara ta det lugnt. I morgon väntar första dagen på nya jobbet ! :) Så himla roligt det ska bli ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar