lördag 9 juni 2012

Shopping och nytt gym

Har känt ett tag att det är dags för nya gymskor. Jag har letat och letat i timmar efter några som uppfyller dom krav jag har. Platt och stabil, gå en bit upp på vristen och bra knytning !

Har alltid gillat Nike skor så jag började där på deras hemsida där man kunde specialdesigna sina egna skor. Tänkte "basketskor?" Dom har ju en stabil sula med bra stöd på vristen. Men jag hittade inga som jag direkt föll för. Fastän det inte är utseendet som lyfter vikterna men jag letar hellre någon timme extra och blir 100% nöjd !

Så jag tänkte om och kom på att även boxningsskor har en platt sula och går en bit upp på vristen ! Så jag började googla ! Och jag hittade modellen !



Jag tycker dom är riktigt riktigt snygga ! Väldigt stilrena och helt enkelt j*vligt snygga !

Tror dessa kommer bli perfekta i gymmet. Speciellt vid tyngre övningar som kräver extra bra stabilitet !

 
Det har även blivit dags för en ny beställning ifrån Sportkost på kosttillskott. Ska kika på det lite senare idag.
Nu har jag även bestämt mig för vilket gym jag kommer börja träna på. Det kommer bli Tenton city.
Jag har tränat några gånger där tidigare. Det ligger nära både hem och jobb, bra öppettider, hardcore tränande håller till i våningen längst ner och lite mer "fin" träning på dom två övre våningarna !

Nu ska jag bara kolla upp hur lång tid det tar för skorna att ta sig ifrån USA till Sverige eftersom dom tyvärr ej går att få tag på i Sverige. Sen blir det beställning ! 


Nu ska jag göra mig i ordning för att snart dra till jobbet.

Tjing !


1 kommentar:

  1. Inte illa! Kommer säkert bli kanon när du ska våga dig på att köra ben igen, alltid nice med stabilitet hela vägen.

    SvaraRadera