fredag 1 juni 2012

6/6

Ni som känner mig och även ni som följt mig någorlunda har kanske lagt märke till att mitt vänstra knä inte riktigt hängt med i den (Enligt många) mycket snabba utvecklingen när det kommer till muskelmassa. Vissa dagar har det gjort ont i knät av att bara gå...Men vissa dagar så kan det vara jättebra. Så efter många funderingar kring att det ofta gör ont när jag tränar benböj så har jag beslutat att jag ej kommer tävla i Fitnessfive 6/6 detta år ! Jag känner mig inte helt redo för det ännu på grund av knät.

Jag känner att det är bättre att tänka efter en extra gång och ta ett steg tillbaka istället för att köra på och har jag tur så håller knät ihop i 2-5 år och sen rasar det kanske jag vet inte. Så jag kommer köra safe nu i några månader, hur det blir med att träna just benböj har jag ej bestämt just nu. Det kommer såklart hända i framtiden men när vet jag ej !

Förutom dom funderingarna som pågått ett bra tag så har jag tränat på som vanligt och krigat på i gymmet. Fått med mig Claes och Evelina som båda kämpar på grymt ofta nu sista tiden ! Synd att det är slut på det nu då sista skoldagen faktiskt var idag !

Så nu sitter jag i Umeå och funderar över vilket gym jag ska börja träna på här, vem som ska skrika "KRIGA" "TVÅ TILL!!!" "TA I NU, ALLT ANNAT ÄR BARA FJÖLLERI"  osv. Ni har båda varit gryma både i gymmet och utanför gymmet ! :)

Nu ska jag städa ihop det sista utav allting man tagit hem i veckan, otroligt vad grejer man har egentligen när man tänker efter..

                                                                         15/4
                                                                             15/4

Sorry men jag är ingen posing expert! 

4 kommentarer:

  1. It's the end of an era, Matty. ;/

    SvaraRadera
  2. Jo men då börjar en annan istället :)

    SvaraRadera
  3. Flytta närmare så ska jag gladeligen fortsätta att skrika på dig Matte :)

    Tack för den här tiden, vi ska fortsätta att ses och glöm inte att du är awesome!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja kanske det :)
      Tack själv :) Ja absolut, tack detsamma ! :)

      Radera