fredag 7 december 2012

Uppehåll

Nu var det alldeles för länge sedan jag var inne och bloggade !

Jag har under uppehållet tränat på hårt som vanligt, hunnit tatuera mig :)

I veckan har det varit mycket nytt lärande kring redigering utav bilder och webshoppen. Mycket lärorikt och roligt :)

Sitter just nu och funderar på ifall jag glömt någonting som ska med ikväll då jag flyger till Stockholm för att sedan fortsätta till Göteborg där jag ska tillbringa helgen och besöka fitnessfestivalen. Är så taggad!!
Och roligt att få träffa både nya och "gamla" medlemmar i teamet.




Kan redan nu meddela att efter nyår kommer jag börja blogga på  http://shapemeup.se/
Länk till den nya bloggen kommer komma efter årsskiftet, jobbar på den lite nu och då när tid finns =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar